Looking back at the old times

Nampaknya hari ni ada orang terlebih rajin menjenguk blog. Catching up dengan rakan-rakan punya entri. Yep i miss a lot. Haish. Nampaknya dah tak macam dulu dah. Tiap-tiap hari mesti jenguk belog. Sorry belog for abandoning you. Walaupun belog ni dah suam-suam kuku je, saya tak fikir saya akan delete belog ni. Banyak kenangan suka duka dalam ni. Some people i know from this blog. Haha! Macam tak percaya je XD

Tadi saya baca balik entri-entri lepas. Rasa nak tergelak pun ada. Seriusli aku ke yang taip tu??? Rasa nak lempang diri pun ada. Hahah! Some of the event yang saya tulis ni pun saya dah tak ingat. Glad that i'm write here. Boleh track back balik di masa hadapan. Ececehhh. Jadi adakah akan kembali mengupdate belog di masa hadapan?

Tengoklah. When i have interesting thing to share i'll write it here. Hikkkksss!

Entri-entri lama semua berkisar pasal zaman dekat uni. Huhuhuhu... Rindu zaman itu. Kalau boleh saya nak kembali ke zaman itu. Tak kisah la kalau lecturer nak lambakkan ASSignment setinggi gunung pun saya sanggup buat! Percayalah zaman pekerjaan bukan seindah yang di sangka! Kalau indah pun hujung bulan je la. sebab gaji. Lepastu bila dah kena bayar hutang sana sini terus stghess balik. Sigh....

Tapi hidup perlu diteruskan ye tak?

Belog ni kalau tak salah saya start masa tahun 2011. Fuhh dah 2 tahun lebih la camtu? Punca-punca nak buat belog ni pun sebab bff saya dia start buat belog la. kengkonon nak sama-sama catch up dgn diri masing-masing. Konon jer laaaa. Tapi sebenarnya nak mulakan cerita baru. Hikss. Well saya ada satu belog sebelum mi. tapi jangan tanyala apa jadi belog tu saya pun dah lupa password dengan url bagai. Hikss! Tapi akhirnya ia menerima nasib yang sama juga. Tapi tapi saya janji dengan tangan kiri dan kanan saya ni, saya akan cubaaaa update belog ni.ok tak kelakar tau -_-

Baiklah enough for today. Esok ahad woi dah takdelagi nak bermalas-malasan kat rumah. Tskkkkkkk. Isnin appraisal pulak. DengAn 3 orang bos.dari bos kecik ke bos besar senua ada.doakan saya agar dapat menepis tembakan soalan dari tiga penjuru.

Till we meet again. Bye!

No comments: